Tuesday, November 16

unang yawyaw

hahaha hehehe hohoh..

nag usob kunuhay ko.. LOL.. kay bati man tong ngalan beh.. cge pud laman ta ani usob usob oi.. hehehe pero padayun ra gyud kos akng gibati nga mag bisaya dire.. op curs.. diba dapat proud tas atong dialekto? di karon.. bisaya na! hehe

ngano ba diay? kay daghan diay maka ing-ani? aber? dli man.. haha cge pud laman ta char char ug inglis, tagalog, or di ba konyotik.. yax! LOL.. sobra na! tama na! palitan na!

ka luod baya aning layout oi. usbon lagi nako! pwamises! hehehe pero pagsakakaron.. kini lang usa..

naa man koy blog sad sa tabulas (dli ni gapabalo nga adik ko sa pag blog.. ganahan ra ko mag gama ug lain aron maka koment sad ta sa mga blog nina jeist, kat, dj, ug ernzt! dabah?? hehehe). ang URL sa blog nako kay.. http://tabulas.com/~dinky_baby

panalagsa ra gyud ko maka yawyaw ug bisaya na dretso.. ambot lang kaha.. cge man gud inglis sa kwelahan.. ganahan man hnoon ko ug bisaya na mga kanta.. pero dli kaayo ko tig sulti.. samot na sa pagsulat ug bisaya.. mag txt gani naka inglis.. sahay naka bisaya sad.. hhehe

dire laman usa akong pamulongpulong... mag usab sa kos akong layout.. nya mag cge na dayun ko ug post dire.. daghan bay maka sabot dire? :P hallllllerrrrr?!

No comments: